Újszülöttekkel kapcsolatos ügyintézés

Tisztelt Szülők!

Először is hadd gratuláljunk Önöknek!

Az alábbiakban néhány hasznos  tanácsot olvashatnak a kisbaba anyakönyvi kivonatának és TAJ számnak intézésével kapcsolatban.

Az újszülött születési ANYAKÖNYVI KIVONATÁNAK kiállításához szükséges:

 

 

 

Keszthelyi Kórház

Kontrolling Osztály

Betegfelvétel

 

  • anya személyazonosító igazolványa
  • anya lakcímét igazoló hatósági igazolványa
  • anya személyi száma (régi 11 jegyű szám)
  • apa személyi száma (régi 11 jegyű szám)
  • Házasság esetén 300 napnál nem régebbi házassági anyakönyvi kivonat (kivéve a Keszthelyen házasságot kötötteknél)
  • Élettársi kapcsolat esetén: apasági elismerő nyilatkozat a lakhely szerinti polgármesteri hivatalnál lehet tenni, az “orvosi igazolás a szülés várható idejének” kiadása után rögtön, a még meg nem született babára . Szüléskor ezt az apasági nyilatkozatot és az orvosi igazolást hozni kell, hogy az anyakönyvezés zökkenőmentes legyen.

Az újszülött születési anyakönyvi kivonatát a keszthelyi Polgármesteri Hivatal Anyakönyvvezetőjénél lehet átvenni ügyfélfogadási időben:

  • Hétfő: 08.00-12.00
  • Szerda: 08.00-12.00, 13.00-17.00
  • Péntek: 08.00-12.00,

melyet átvehet a szülő nő férje, élettársa, de meghatalmazással a nagyszülők is.

 

TAJ szám

Az újszülöttek TAJ-kártyája, lakcím kártyája és adóazonosító kártyája az anya állandó bejelentett lakcímére postán érkezik.

Anyakönyvezéssel kapcsolatos kérdéseikkel, kéréseikkel a 83/505-514-es telefonszámon lehet az anyakönyvvezetőhöz fordulni.

Az újszülött kórházi adatnyilvántartásához, az előzőleg született gyermek TAJ-számát az alábbi elérhetőségekre szíveskedjenek megadni.                                    

betegfelvetel@keszthelyikorhaz.hu   

83/ 311- 060/1133-es mellék       

Köszönjük és jó egészséget kívánunk!