Az újszülött születési anyakönyvi kivonatának kiállításához szükséges dokumentumok:

 

– anya személyazonosító igazolványa

– anya lakcímet igazoló hatósági igazolványa

– házasság esetén, házassági anyakönyvi kivonat másolat, bejegyzett élettársi kapcsolatnál, azt igazoló okirat másolat

– egyéb élettársi kapcsolatnál apasági elismerő nyilatkozat, melyet a lakhely szerinti polgármesteri hivatalnál lehet tenni, a kezelőorvos által kiállított „orvosi igazolás a szülés várható idejéről” igazolás kiadása után, a még meg nem született babára.

 

Az újszülött születési anyakönyvi kivonatát a keszthelyi Polgármesteri Hivatal

Anyakönyvvezetőjénél lehet átvenni (Keszthely, Fő tér 1.) ügyfélfogadási időben:

                                                 Hétfő:      8  – 12 

                                                 Szerda:    8 –  12,  13 – 17

                                                 Péntek:    8 –  12 óráig.

 

melyet átvehet a szülő nő férje, élettársa, de meghatalmazással a nagyszülők is.

Az újszülöttek TAJ-kártyája, lakcím kártyája és adóazonosító kártyája az anya állandó bejelentett lakcímére postán érkezik.

Anyakönyvezéssel kapcsolatos kérdéseikkel, kéréseikkel a 83/505-514-es telefonszámon lehet az anyakönyvvezetőhöz fordulni.

Az újszülött kórházi adatnyilvántartásához, az előzőleg született gyermek TAJ-számát az alábbi elérhetőségekre szíveskedjenek megadni.

betegfelvetel@keszthelyikorhaz.hu    vagy  83/ 311- 060/1133-es mellék       

 

Köszönjük, jó egészséget kívánunk!

 

 

Keszthelyi Kórház

Kontrolling Osztály

Betegfelvétel