Az újszülött születési anyakönyvi kivonatának kiállításához szükséges dokumentumok:
– anya személyazonosító igazolványa
– anya lakcímet igazoló hatósági igazolványa
– házasság esetén, házassági anyakönyvi kivonat másolat, bejegyzett élettársi kapcsolatnál, azt igazoló okirat másolat
– egyéb élettársi kapcsolatnál apasági elismerő nyilatkozat, melyet a lakhely szerinti polgármesteri hivatalnál lehet tenni, a kezelőorvos által kiállított „orvosi igazolás a szülés várható idejéről” igazolás kiadása után, a még meg nem született babára.
Az újszülött születési anyakönyvi kivonatát a keszthelyi Polgármesteri Hivatal
Anyakönyvvezetőjénél lehet átvenni (Keszthely, Fő tér 1.) ügyfélfogadási időben:
Hétfő: 8 – 12
Szerda: 8 – 12, 13 – 17
Péntek: 8 – 12 óráig.
melyet átvehet a szülő nő férje, élettársa, de meghatalmazással a nagyszülők is.
Az újszülöttek TAJ-kártyája, lakcím kártyája és adóazonosító kártyája az anya állandó bejelentett lakcímére postán érkezik.
Anyakönyvezéssel kapcsolatos kérdéseikkel, kéréseikkel a 83/505-514-es telefonszámon lehet az anyakönyvvezetőhöz fordulni.
Az újszülött kórházi adatnyilvántartásához, az előzőleg született gyermek TAJ-számát az alábbi elérhetőségekre szíveskedjenek megadni.
betegfelvetel@keszthelyikorhaz.hu vagy 83/ 311- 060/1133-es mellék
Köszönjük, jó egészséget kívánunk!
Keszthelyi Kórház
Kontrolling Osztály
Betegfelvétel